Aules obertes dels Estudis Professionals

El divendres 18 de desembre a les 13:30h, els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior presenten les escenes d’Interpretació II, tutoritzades pel Ricard Boluda, i el dilluns 21 de desembre a les 9:30h, els de segon d’Escola d’Actor ens mostren les escenes de comèdia clàssica moderna que han treballat amb la Mònica Cordomí i en Ricard Boluda.

També, els alumnes del coaching de CODA presentaran els treballs que han estat preparant durant aquest trimestre amb en Ricard Boluda. Les escenes escollides pertanyen a:
– El meu llit de zinc, de David Hare, amb Santiago Granizal, Anna Romagosa i Francisco Javier Lázaro.
– L’home dels coixins, de Martin Mcdonagh, amb Gerard Montaner, Borja Laita i Guillem Carol.