Aules obertes de la Formació Professional

Durant el mes de març fem aules obertes de la formació professional de el timbal, la nostra escola d’interpretació. D’aquesta manera, l’alumnat de CFGS en tècniques d’actuació teatral, el Pla de Formació Actoral, el Postgrau en creació teatral i el Postgrau d’interpretació teatral (metodologia CODA) presenta el treball que han estat fent durant els últims mesos.

Les aules obertes es realitzen a les instal·lacions de eltimbal i l’entrada és lliure, mentre que els Projectes Integrats es presenten a la Nau Ivanow i les entrades es venen a través de la plataforma Entradium. Podeu comprar-les aquí.

Projectes integrats
2n CFGS en tècniques d’actuació teatral
15 de març a les 20h a la Nau Ivanow
Professorat: Roger Ribó i Montse Enguita
Podeu comprar les entrades aquí.

• Embotonats, de La Triquinyola. Un projecte de Bernat Carbonell, Ferran Martínez i Víctor Herrada.
  • Jardín del Edén, de Cia. La indecisa. Un projecte de Pau Aguado, Mar Mañez, Ania Posada, Arantxa Ragel i Aida Vilà.

Escenes d’Interpretació VII
2n CFGS en tècniques d’actuació teatral
18 de març a les 11:30h a eltimbal
Professor: Miquel Tamarit

• El cuadro, d’Eugène Ionesco, amb Victor Herrada i Ferran Martínez
  • Tot esperant Godot, de Samuel Beckett, amb Arantxa Ragel, Claudia Domínguez, Paula Aguado i Aida Vilà
  • La cantant calba, d’Eugène Ionesco, amb Laura Barbany, Bernat Carbonell, Mar Mañez, Ania Posada i Aina Gómez

Escenes d’Interpretació II
1r Pla de Formació Actoral
18 de març a les 16:15h a eltimbal
Professora: Mònica Cordomí

• El coratge de matar, de Lars Noren, amb Ignacio Quiñones i Pedro Sitjar.
  • Viure a Malibú, d’Ignacio del Moral (escena I), amb Anna Sanchez i Eva Llosa.
  • Viure a Malibú, d’Ignacio del Moral (escena II), amb Alba Gil i Dolma Navarro.

Postgrau en creació teatral
19 de març a les 18:30h i a les 20h a eltimbal
Professorat: Roger Ribó i Blanca Solé

• Retallades, de Mar Berlanga, Lluna Marquès, Paula Peñas i Idaly Segarra.
  • La comunitat ideal, de George Azenabor, Martina Bozzolo, Marina Fernández i Ana Paula González.

Postgrau d’interpretació teatral (metodologia CODA)
20 de març a les 15h a eltimbal
Professorat: Ricard Boluda i Marc Brualla

• L’habitació blanca, de Josep Maria Miró, amb Gabriel Cortés, Jordi Dragón, Lorena Martínez i Nilo Nadal.
  • Un tramvia anomenat desig, de Tennessee Williams, amb Jordi Homs, Lucia López i Marina Nebot.
  • El futur, d’Helena Tornero, amb Anna Carrasco, Josema Garcia, Marc Hernández i Bruna Martínez.

Escenes d’Interpretació VI
2n Pla de Formació Actoral
20 de març a les 19h i a les 20:30h a eltimbal
Professor: Marc Brualla

Adaptació de Terror i Misèria del Tercer Reich
Amb Clara Barniol, Marina Calatayud, Marina Camps, Rubén García, Laura Herranz, Carla Lladó, Núria Llos, Melina Papakyriakou, Judith Parejo i Fernando Unzueta.

Escenes d’Interpretació III
1r CFGS en tècniques d’actuació teatral
22 de març a les 9h a eltimbal
Professor: Ricard Boluda

• Viure a Malibú, d’Ignacio del Moral, amb Carla López i Estel Roig.
  • Tret al cap, de Pau Miró, amb Laia Borrajo i Àngela Ferrer.
  • Casa de Muñecas. Parte 2, de Lucas Hnath, amb Xènia Arenas  i Constanza Muñoz.
  • Danny i Roberta, de John Patrick Shanley, amb Albert Bayan i Júlia Edo.

Taller Escenes I
1r CFGS en tècniques d’actuació teatral
22 de març a les 13h a eltimbal
Professora: Mònica Cordomí

Taller a partir d’una versió d’Ubú Rei, d’Alfred Jarry
Amb Xènia Arenas, Albert Bayan, Laia Borrajo, Júlia Edo, Angela Ferrer, Carla López, Constanza Muñoz i Estel Roig.

aules obertes formació professional escola teatre interpretació el timbal barcelona