“Àuria”, el taller de creació de 2n CFGS

“Àuria”, el taller de creació de 2n CFGS de el timbal.

“Àuria”, el taller de creació de l’alumnat de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior en tècniques d’actuació teatral —la formació professional reglada que oferim a la nostra escola de teatre— es presenta el dilluns 19 de desembre a les 19h al CC Parc Sandaru.

Sinopsi

Des dels inicis dels temps, s’han volgut trobar les característiques que fan que alguna cosa sigui bella, trobar una regla escrita a la naturalesa. I aquestes regles són, en general, proporcions, relacions matemàtiques. Àuria. 1,61803.

Però al final dels temps, la bellesa és allò que ens emociona, que ens fa presents. Una bandada d’ocells o d’idees volant. O tot per terra, desordenat.

Per a la Júlia.

Fitxa artística

Direcció: Roger Ribó
Intèrprets: Mar Berlanga, Gabriel Cortés, Roger Creus, Txell Galindo, Lucía López, Lluna Marquès, Lorena Martínez, Paula Peñas, Idaly Segarra, Ainà Sitjes
Llums: Marc Caballero
Assessorament vocal: Natàlia Sellarès
Agraïments: Josep Maria Berlanga i a tot l’equip de eltimbal

Informació pràctica

• La venda d’entrades serà anticipada i exclusivament online. Així doncs, no es podran comprar presencialment.
  • Podreu adquirir les entrades aquí.
  • Preu de l’entrada: 6 €
  • Centre Cívic Parc Sandaru: Carrer de Buenaventura Muñoz, 21, 08018 Barcelona

Taller creación àuria escuela teatro interpretación barcelona el timbal

Els tallers de creació de el timbal

Si estàs interessat en conèixer els processos de creació del taller que es fa al 2n curs del CFGS, pots llegir els articles al blog de el timbal d’alguns dels altres tallers fets en els darrers anys: Gotas, de la promoció 2015-2017, i Parets de vidre, de la promoció 2019-2021.

“[…] A el timbal creiem que és bàsic proporcionar eines per forjar una manera de treballar col·laborativa que proporcioni a l’alumnat eines per ser autosuficients i esdevenir actors creadors.
Ha estat el nostre objectiu conciliar en el nostre itinerari conceptes que sovint han estat enfrontats: la formació de l’actor versus la seva llibertat creativa. Un vell debat que hem necessitat superar.  Tenim molt clar que els processos d’aprenentatge són els que marquen el treball. Aquests faciliten als intèrprets les eines necessàries per a conèixer el seu ofici i conèixer-se a un mateix en el seu ofici. Aquestes eines d’autoconeixement han de servir per a desvetllar el propi procés creatiu.
I en aquest procés d’aprenentatge és fonamental posar-se a prova en el rovell del grup, i assumir el propi creixement amb els altres. Un creixement que serà tècnic, creatiu i ètic. […]”