Oberta la inscripció als cursos intensius de juliol 2020 per a adults, joves, nenes i nens!!!

Aquest estiu tindrem moltes ganes de sortir al carrer, de viure, de divertir-nos, de jugar, d’aprendre, de compartir, de sentir, de fer.

Us presentem els cursos intensius que hem programat pel mes de juliol. De 10 hores de durada i dividits de dilluns a divendres dues hores cada dia, son ideals tant per aquelles persones que s’inicien com per els que busquin una continuïtat en el seu treball artístic.

IMPORTANT

Entenem que aquest any, els intensius d’estiu  són més necessaris que mai, ja que ens permetrà reconnectar amb els altres, el joc, la creativitat, l’expressió artística i tots aquells valors que les Arts Escèniques proporcionen.
I amb la tranquil·litat de saber que s’organitzaran seguint les mesures de seguretat i higiene que marquin les autoritats sanitàries.

DESCOMPTES

20% de descompte

• Per l’alumnat de CFGS i de la Formació Professional.
  • Si t’inscrius abans del 15 de juny en el cas dels cursos de 2 hores.

10% de descompte

• Si t’inscrius abans del 15 de juny en el casal de teatre.
  • Si fas més d’un curs.
  • Si ets membre de l’ACET, AADPC i/o CEESC.
  • Si has estat alumne de el timbal durant el curs 2019-2020.

Cursos per a adults

Cap de setmana 28 i 29 de juny

Setmana del 6 al 10 de juliol

Setmana del 13 al 17 de juliol