Vine a fer una classe de prova dels cursos regulars a eltimbal!

El proper 7 de setembre obrim les nostres aules per tal que pugueu provar algunes de les classes i disciplines artístiques que oferim durant l’any! Aquests cursos estan adreçats a nenes i nens, a joves i a adults.

Per fer la inscripció a aquestes classes de prova gratuïtes, podeu contactar amb la secretaria del centre a escola@eltimbal.org o trucant al 93 302 73 47.
Les places són limitades!

Si vols conèixer una mica més la nostra feina i el que treballem a l’aula, mira aquests vídeos:

Teatre per a joves

Teatre per a nenes i nens

Teatre per a adults

També pots llegir els articles del nostre blog:

[…] Fer protagonista l’ infant del seu aprenentatge li dóna autonomia, responsabilitat, implicació i seguretat, donant-li un espai de llibertat on qualsevol proposta serà benvinguda i on les inquietuds i demandes dels infants seran recollides per tal de treballar amb elles. Al mateix temps desperta la creativitat i aporta una mirada àmplia de la realitat que ens envolta on de vegades un problema o angoixa, a partir d’un joc teatral, es pot transformar en un nou repte o en quelcom més positiu. (article complet al nostre blog!)

[…] els experts en neurologia van descobrint sobre el cervell humà, en observar que l’emoció i els sentiments semblen exercir una paper fonamental en els processos cognitius que activen el cervell, fa temps dic que, al nostre ram, ja ho sabem. Perquè treballem amb l’imaginari, aquesta facultat que permet integrar els processos cognitius i intel·lectius i els processos afectius i impulsius, i amb l’espai i el temps, que és moviment, per a donar noves respostes. (testimoni complet del nostre alumnat al nostre blog!)