Aules obertes de la formació professional

Durant el mes de desembre presentem les aules obertes de la formació professional de la nostra escola d’interpretació. D’aquesta manera, l’alumnat de Cicle Formatiu de Grau Superior, el Pla de Formació Actoral, el Postgrau d’interpretació teatral (metodologia CODA) i el Postgrau en creació teatral podrà presentar el treball que han estat fent durant els últims mesos.

Interpretació IV (2n PFA)
Comèdia Clàssica Moderna
15 de desembre a les 18h a el timbal
Professora: Mònica Cordomí
Assessorament del treball corporal: Blanca Solé

• L’hostalera, de Carlo Goldoni. Escena XV Acte I. Amb Sergi Torres i Maria Gil
  • L’hostalera, de Carlo Goldoni. Escena IV Acte II. Amb Sergi Torres i Alba Alamillo
  • Els enamorats, de Carlo Goldoni. Amb Vicente López i Patricia Fernández
  • Los dos gemelos venecianos, de Carlo Goldoni. Amb Claudia Marcela Estrada i Pedro Alberto López
  • El ventall, de Carlo Goldoni. Amb Laura Matamoros i Enric Meneses
  • L’avar, de Molière. Amb Núria Feliu i Isaac González.

Interpretació II (1r CFGS).
Escenes de “La ratera”, d’Agatha Christie
20 de desembre a les 9:30h a el timbal
Professor: Ricard Boluda

Amb Lluna Marquès, Gabriel Cortés, Lorena Martínez, Júlia Planes, Paula Peñas, Roger Creus, Lucia López, Txell Galindo, Estel Roig, Mar Berlanga, Mariona Muñoz, Ainà Sitjes, Idaly Segarra.

Interpretació VI (2n CFGS)
Una aproximació a la tècnica brechtiana a través d’escenes d’algunes de les seves obres més destacades.

• La resistible ascensió d’Arturo Ui. Amb Ismael González, Bryan Alvarado, Victor Visús, Victor Vargas, Duna Petit i Tomeu Llopis.
  • A la recerca de la justícia (terror i misèria al II Reich). Amb Ariadna del Castillo, Claudia Garcia, Marta Castro i Duna Climent.
  • Mare coratge. Amb Amanda Pocurull, Emma Sánchez, Elsa Llargués, Núria Belda i Tomeu Llopis.
  • Santa Joana dels Escorxadors. Amb Aida González, Elena Maestro, Duna Petit i Victor Visús.

20 de desembre a les 13:30h a el timbal
Professora: Montse Bernad

Postgrau en creació teatral.
Drama i storytelling

21 de desembre a les 18:30h a el timbal
Profesorado: Roger Ribó i Blanca Solé

Con Emma Pla, Juliette Mbengue, Miguel Gómez, Leia Rodriguez, Carla Farrés, Anna Carrasco i Núria Domènech

Postgrau d’interpretació teatral (metodologia CODA)
22 de desembre a les 15:45h a el timbal
Professorat: Mònica Cordomí, Ricard Boluda i Marc Brualla

• Un tret al cap, de Pau Miró. Amb Lourdes Gordillo, Mònica Mas i Mar Robles.
  • American Buffalo, de David Mamet. Amb Ivan Imañas, Alejandro Pérez i Felipe Rodríguez