Estrenem les Píndoles formatives d’especialització teatral!

Píndoles formatives d’especialització teatral a el timbal!

Les píndoles formatives d’especialització teatral de el timbal són un seguit de cursos intensius dissenyats per entrar en contacte amb una disciplina específica en poc temps i de forma molt concreta.

Totes les píndoles tenen lloc durant un període breu de temps, entre 4 i 6 sessions de 2 hores de durada. Les sessions estan pensades per proporcionar als participants el contingut essencial de cada temàtica i aprofundir en els seus conceptes clau.

Si vols més informació d’aquests cursos, pots contactar amb la secretaria del centre de 9h a 14h i de 16h a 21h, escrivint a escola@eltimbal.org o trucant al 93 302 73 47. També pots venir a informar-te presencialment a la nostra escola (carrer Roger de Flor 85, 08013 Barcelona)!

Més informació d’interès

Pots llegir l’article de el blog de el timbal: Per una pedagogia a favor dels actors. Sistema CODA

“D’ençà que el director i actor rus Konstantin Stanislavski elaborà el seu sistema d’ actuació han anat apareixent un bon grapat de metodologies afins o oposades per a la formació actoral a la nostra cultura occidental. Però quines virtuts ha de tenir un bon procediment amb els intèrprets? Mirarem de desvetllar alguns prejudicis arrelats a la nostra cultura sobre l’ ofici d’actuar.”

el timbal, la primera escola d’arts escèniques del país. Més de 50 anys formant actrius i actors.

Fes-ho realitat, surt a escena!

píndoles formatives escola teatre barcelona el timbal interpretació 2