Inscripcions obertes pels cursos regulars 2021-22, adults, joves, nenes i nens!

Obertes les inscripcions pels cursos regulars 2021-2022 de nenes i nens, joves i adults!

Nenes i nens

Apostem per un aprenentatge vivencial on els infants experimenten i investiguen amb tot allò que els inquieta, els motiva i els encurioseix, adquirint així experiències que els acompanyen en el seu desenvolupament personal.

Joves

Es pretén inculcar els valors que dóna una formació artística, així com potenciar la sensibilitat i les capacitats d’expressió i comunicació dels joves.

Cursos per a joves de 12 a 16 anys

Cursos per a joves de 16 a 18 anys

Adults

Aquesta formació té el mateix rigor que la formació per professionals, però adaptat en horaris i disciplines. Cursos adreçats tant per aquelles persones que volen dedicar-se professionalment a la interpretació, per aquelles que volen millorar certes aptituds, com per les que senten atracció per les arts escèniques i busquen l’enriquiment personal.

Interpretació

Especialitats

Podeu demanar més informació a la secretaria de la nostra escola de teatre, escrivint a escola@eltimbal.org o trucant al 93 302 73 47.