Acabes el Batxillerat. Ja saps el que faràs? Estudia teatre!

• el timbal ESCOLA
  • el timbal FORMACIÓ

Estàs a punt d’acabar el Batxillerat i has de decidir què vols fer.

Ja saps que créixer implica anar prenent més decisions a la vida però tens la sensació que aquesta serà una de les que més impacte tindran en el teu futur. I, en bona mesura, així és. En els estudis, també cal decidir i no és gens fàcil: dubtes, pressions, incerteses….És per això que l’orientació i l’acompanyament en aquests moments de decisions són tan importants.

I ara, QUÈ?

Però comencem pel començament: si vas decidir estudiar el Batxillerat escènic és perquè et sents atret/a pel camp artístic teatral. I per tant, potser, t’has plantejat poder ser actor o actriu. Si no has fet el Batxillerat escènic, potser també vols dedicar-te a l’ofici de la interpretació però te n’has adonat més tard o simplement has considerat que un altre Batxillerat t’encaixava més.

Sigui com sigui, si sents que la teva vocació és el teatre i la interpretació, tens vies per a poder accedir a uns estudis que et permetin aprendre aquesta professió .

Des de fa ja uns quants anys, dins dels Cicles formatius de Grau Superior de la família de les arts escèniques, s’ofereix el de Tècniques d’actuació Teatral. Aquests estudis proporcionen la formació necessària per a desenvolupar-te dins del món del teatre, en les seves vessants de la pedagogia, la dinamització o la interpretativa, obtenint el títol de tècnic/a superior.

Eltimbal, Centre de Formació i Creació Escènica, imparteix des de la seva aprovació oficial per part de la Generalitat de Catalunya aquest Cicle Formatiu. Unes quants desenes d’actors i actrius s’han format ja a aquestes aules, on han fet de l’escola, casa seva i de la seva vocació, una professió.

Per experiència sabem que moltes vegades el que està dificultant prendre la decisió d’estudiar interpretació no és la manca de ganes ni tampoc la manca de vocació, sino més aviat, la falta d’informació. És per això que des de fa alguns anys fem una feina divulgadora i informativa a persones que com tu, volen saber més sobre les opcions que tenen.

Imagina que pots preguntar tots els teus dubtes a persones professionals que ja han ajudat a començar a molta gent a la professió. Imagina que a més, saps exactament quins passos has de fer per a fer del teu somni una realitat. Doncs ara no cal que imaginis més. Vine a les nostres Sessions Informatives i resol tots els teus dubtes!

I sobretot, no tinguis por d’equivocar-te: comences un camí i cap decisió d’avui et tanca portes per al teu futur. Així que confia en tu mateix/a, escolta’t i endavant!